Livrare

Timpul tau este intotdeauna valoros, asa ca ceea ce comanzi iti va fi livrat rapid, direct la usa. Toate produsele de pe site sunt disponibile in stoc. Nu afisam produse care nu au stoc.

Toate produsele se vor livra prin curier. Vă rugăm să acordați o atenție sporită coletelor livrate de curier și dacă observați vreun colet ca fiind deteriorat, atunci aveți obligația să incheiați o constatare cu agentul curier și să faceți poze. Ulterior ne puteți comunica pe adresa de mail retur@ritc.ro problema sesizată atașând pozele și constatarea. Un consultant vă va contacta imediat pentru a va explica ce trebuie să faceți. Orice reclamație ulterioară, fără o constatare închieiată cu agentul curier, nu va fi luată în considerare. Vă rugăm sa nu cereți curierului să preia coletul deteriorat înapoi, deoarece acesta nu poate face acest lucru. Multumim pentru înțelegere.

Curier rapid

Livrarea produselor se face prin companii de transport cunoscute, oriunde în Romania. Lucrăm cu Sameday, FAN Courier, Cargus pentru livrări naționale sau DHL pentru livrări internaționale.

Timp de livrare

Comenzile plasate de luni până vineri (cu exceptia zilelor libere legale) înainte de ora 15.00 vor pleca de la noi în aceeasi zi, iar cele plasate după ora 15.00 vor fi predate curierului în urmatoarea zi lucrătoare. Comenzile plasate în weekend sau în zilele de sarbatoare, vor fi procesate și predate curierului în prima zi lucrătoare.

In perioadele de promoții la nivel național precum Black Friday sau a sărbătorilor legale ( Paste, Craciun, 1 Iunie, etc.) livrarea coletelor se poate face cu o oarecare întărziere.

Cost transport


Există două tipuri de taxe de transport, în funcție de marimea sau greutatea coletelor:

– 100 de lei, fără TVA, pentru produsele MDA (Major Domestic Appliances) cu dimensiuni mari, ex: aparate frigorifice, aragazuri, masini de spalat rufe sau vase, etc.
– 25 de lei, fără TVA, pentru restul de produse din magazin

Status comanda

După ce ai înregistrat o comandă, poți urmări statusul acesteia în timp real din contul tau de client, in sectiunea Comenzile mele. Este disponibil numărul de AWB în contul tău, pentru urmărirea coletului, imediat după ce s-a finalizat procesarea comanzi la noi.

După facturare , poți descarca factura electronica din contul tău.

Receptie comanda

Clientul are obligatia de a verifica integritatea coletelor in prezenta curierului.
Pentru orice neregula sesizata clientul trebuie sa solicite curierului verificarea continutului coletelor inaintea semnarii de primire.
            Exemplu de colet neconform:           
                    > Coletul prezinta urme de desfacere (sigiliu producator desfacut/taiat);        
                    > Colet deteriorat (carton rupt, colet strivit, etc);        
                    > Coletul prezinta urme de umezeala.                
In cazul in care curierul refuza verificarea coletelor neconforme clientul are obligatia de a refuza receptia si de a face o sesizare catre RITC la adresa de mail retur@ritc.ro.                
Daca se doreste receptia coletului deteriorat in speranta ca produsul in sine nu a suferit nici o dauna clientul trebuie sa mentioneze pe documentul de receptie “colet deteriorat”.